sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Hyvää Uutta Vuotta!

Juu, kaikki sen jo tiesi, vuosi 2012 on alkanut ja sen mukana uudet kokemukset, tuttavuudet ja alut. Kuullostaa hyvältä mun korville. Tosin vuodessa 2011 ei ollut oikeen mitään pahaa mulle sinänsä, nyt kun sitä ajattelee se tuntuu oikeen kivalta vuodelta, kun sai niin paljon kavereita ja upeita uusia kokemuksia! Esimerkiks vuosi 2010 jätti pahan maun suuhun kun sitä sillon 2011 vuoden alussa muisteli. Toivottavasti vuodesta 2012 tulee paras vuosi tähän mennessä!
 Aattelin, että nyt voisin vaan muistella kaikkee muistamisen arvoista vuodelta 2011, se tuntuu jotenkin hyvältä ajatukselta. Joteen... oikeastaan vuoden alusta en muista silleen paljon mitään sellasta tosi isoo, ysi luokka oli lopuillaan ja se aiheutti vaikka mitä tunteita. Koulurakennusta rempattiin, se oli kivaa kun sai siivoilla luokkia opiskelemisen sijasta. Uusiin ihmisiin en niinkään vielä siinä vaiheessa tutustunut, samat vanhat (mutta rakkaat!) kasvot näkyi joka päivä koulussa ja vapaa-ajalla. Sitten kesällä olin pari viikkoa kesätöissä, ei ollut mikään unelmaduuni mulle mutta kivempaa se oli kun edelliskesän työ. Sitten Norjan reissu, sitä en unohda koskaan! Viimeisen työpäivän jälkeen lähdin saman tien Tampereen linja-autoasemalle ja lähin bussilla kohti... öö, hävettää myöntää etten vieläkään muista sen kunnan nimeä mutta siis Humppilaan menin loppujen lopuksi ja päivä oltiin siellä sitten jatkui mun ja mun viiden seuralaisen matka kohti pohjoisinta Norjaa. Mentiin niin ylös pohjoiseen ettei sitä ylempänä oo kun Pohjoisnapa! Me ajettiin autolla Suomen halki ja oltiin välillä päivän pari paikoillaan mutta periaatteessa kokoajan oltiin liikkeessä. Rovaniemen kohdalla kaks matkakumppania lähti takaisin kotimaahansa Sloveniaan, vähäsen harmitti koska toinen niistä oli sellainen mun ikänen tyttö joka oli tosi hyvää matkaseuraa. Käytiin me välillä Ruotsin puolellakin, ajeltiin vähän edestakasin, se oli mulle jotain aivan uutta ajella vaan spontaanisti pitkin maita ja mantuja ja nukkua välillä Suomessa, välillä Ruotsissa, sitten taas Suomessa, Norjassa, Suomessa... Upee reissu oli kyllä ja sain sieltä kaverinkin, kun yks ilta pääsin käymään suihkussa eräällä leirintäalueella, siellä oli venäläisiä pyöräilijöitä ison pöydän ympärillä ulkona ja siinähän me sitten alettiin kaveeraamaan niiden kanssa ja pari osasi jopa suomea! Toinen näistä oli mun ikäinen poika, jonka kanssa nyt olen tekemisissä ja se tuntuu tosi kivalta että niinkin randomilla voi saada uusia kavereita!
 Okei se kesästä, kun koulut alkoi niin kavereita alkoi tulla lisää vaikka kuinka paljon. Eihän ne vanhatkaan mihinkään ole kadonnu mutta en ole ennen niin nopeeta saanu tällästä lössiä kavereita, ja koko ajan saan niitä vaan lisää! Ihan mahtavaa! Syksy kuluikin siinä, kun yritti päästä lukion makuun ja yritti mahduttaa koulun, kaverit ja harrastukset elämään. Ei vaan, hyvinhän ne kaikki mahtu ja lisääkin saa tulla! Harrastuksia ja kavereita siis, mutta ei koulua pliiiis.
 Noniin, eiköhän tää ollu vähän niinku tässä. Ei mulla sitten muuta kun että Hyvää Uutta Vuotta mursut! Uusi vuosi on paras. Ja skrillex :) <3
 P.S. linkitän teille yhen Skrillexin biisin, voi olla joillekin aika oudon kuullosta, en mäkää siit ensin tykänny mutta nyt se on osa mua ;)) Skrillex - Rock 'n Roll (Will Take You to the Mountain)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti