keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Blog award


Sain tämän mahtavan tunnstuksen karkiton-blogin pitäjältä, kiitos paljon. Tää olikin eka :D Toivottavasti tulee lisää joskus ;D

Awardin säännöt:

1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle.

~ Ensimmäinen ~

Olen vasenkätinen ja parhaan kaverini mukaan jos elettäisiin keskiajalla, mä olisin noita. Kyläläisten mielestä.

~ Toinen ~

Olen kokeillut vaikka mitä eri urheilulajeja harrastuksena ja tanssi on ainoa joka iski enkä sitäkään ole jatkanut.

~ Kolmas ~

Mua on kiusattu ala-asteelta asti. Paitsi että ei enää koska lukio on jees (y)

~ Neljäs ~

Rakastan piirtää ja haluan tulla siinä paremmaksi. <3

~ Viides ~

Mulla on kissa ja oma huone (hianoo!!!)

~ Kuudes ~

Mulla on mahtavimmat kaverit koko maailmassa<3

~ Seitsemäs ~

Tykkään kokeilla uusia asioita (ja se on hyvin epäsuomalaista ;D).

emmää jaksa 15 tätä laittaa. Sanottanko että Giraffe Caravan ja Bohemian Rhapsody   <3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti