tiistai 27. syyskuuta 2011

18 and fabulous

Trolololololooo moi. Oon koulussa, kello on 11.16 ja kemian koe on ihanasti ohi. Yhdeltä alkaa mantsan pohjatunti ja sitä ennen pitäis tappaa aikaa jotenkin. Kemian koe meni aaaaikas penkin alle mutta se nyt ei oo mitään uutta kun en oo mikän kemisti. Haluan vaan päästä läpi ettei tarvii mennä kurssia uudestaan. Lukiossa on se hyvä puoli: kokeesta tarvii vaan päästä läpi ettei sitä tarvii tehä uudestaan mutta se kuinka huonon numeron saa, sillä ei oo välttämättä niin paljon väliä. Eilen oli enkun koe, se meni hyvin ja huomenna on mantsan koe, sitä odotellessa. Huh huh.
No, no.
   Mä oon tän viikon yksin mummulassa kun mummu meni johkin kylpylään. Olin eilen vielä ihan innoissani mutta sitten soitti isä ja sanoi että mun pitää mennä omaan kotiin keskiviikkona. Meen kuitenkin ehkä tortaina, se ois kätevämpää. Huudan hallelujaa sinä päivänä kun täytän 18 ja voin päättää omista asioistani. Ja kyllä mä tiiän, iän myötä tulee myös vastuuta. Mutta niin myös vapauksia. Ododtan sitä kun ei tarvii kulkee asioilla vanhempien ehdoilla: tuu kotiin sillon ja tällön, älä mene sinne ja tänne, kenen kanssa menet laadidaadidaa. Ne jotka lukee tätä ja ajattelee että mä olen vähän tyhmä kun luulen että täysikäisyys on hieno juttu, niin hei, onhan se. Mä oon valmis ottamaan vastuuta, en ole naiivi ja luule että aikuisena voi tehä miä lystää välttämättä vastuuta. Niinhän ei ole. Ah, okei mä lopetan tän mutta siis, kahdeksantoistavuotissyntymäpäivää odotellessa. <3 P.S. anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, koulun Mac on vähän outo. Mooiiii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti