maanantai 31. lokakuuta 2011

Happy Halloween and other crap

Moi moi
Tältä minä näytin, förlåt kun ei ole parempaa kuvaa ;)
Mä tiiän, olen paha, paha ihminen, koska en  ole kirjottanu sataan vuoteen mutta nyt siihen tulee muutos. On aika kirjottaa koska seuraavaan kertaan voi taas mennä aikaa :D Anteeksi. Ei vaan ole oikeen inspistä kirjoittaa, kirjoittaminen ei oo mulla verissä niinkun vaikka piirtäminen.
  Eilen oli siis Halloween, ainakin Suomen mittakaavoissa. 5.11 on pyhäinpäivä, niin mulle on kerrottu. Mua harmittaa kun en saanut mahtavaa kuvamateriaalia eilisestä. Eilen valtaosa Tammerkosken lukiolaisista (huom! lukiolaisista) oli pukeutunut hyyvin näyttävästi Halloweenin kunniaksi ja vaikka kellä oli jännät piilarit, mm. mulla. Tykkään tässä koulussa siitä, että voi pukeutua oudosti ilman pelkoa siitä, että ihmiset kiusaa. Jos olisin yläasteella mennyt kouluun niillä silmillä kun eilen niin olisin kyllä saanut kuulla siitä mutta en välttämättä mitään hyvää. Täällä tosi moni pukeutuu ihan normipäivänäkin hyvin erikoisesti ja se on täällä normaalia. Täällä on rento meininki. :)
aww <3
 Nyt mä mietin, että mistä sitä seuraavaks puhuis. Okei, mä keksin. Minä ja mun veli suunniteltiin, että me harjoiteltaisiin muutama biisi silleen, että se soittaa kitaraa ja mä laulan. Sit me mentäis Kauppakeskus Eloon (laatu paikka :D) ja esitettäisiin ne siellä, että saataisiin vähän joulurahaa :P Me vaan ei olla saatu aikaseks harjotella niitä mutta toivottavasti me kuitekin päädytään esittämään. Eräs  poika, joka joskus soittaa Elolla, on saanut kerran jopa 100-200 päivältä. Se on aika pirun paljon mutta eihän sellaisia summia tietenkään joka päivä saa. Mutta pienikin määrä olisi jees. Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen: eli me ollaan perheen kesken sovittu, että tänä jouluna kaiken sen lahjavyöryn sijaan jokainen hankkii kaikille yhden lahjan. Niin kaikki saa 5 lahjaa (paitsi tietenkin 12-vuotias veljeni, koska en mäkään 12-vuotiaana ehdotellut lahjojen vähentämistä) eikä sen enempää tarvita. Ja on meillä sitten vielä suuri joulupöytä, niin kuin joka vuosi, siitä ei luovuta. Kun on vähän kasvanut niin ymmärtää, että ruoka on lahjoja tärkeämpää. :D Mistä tulikin mieleen, että mulla on nälkä mutta saan ruokaa vasta klo 12.15. Elämä on kovaa.
en tiiä mitä noi leivokset on mutta kelpais :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti