perjantai 26. elokuuta 2011

trololololooo

Lukio on mukavaa siinä mielessä, että kouluu alkaa kerran viikossa 9.30, kahdesti viikossa kello 8.00 ja taas kahdesti kello 11.00, niin kuin tänään. Tulin kouluun aiemmin ihan vain että pääsisin koneelle. Nykyään mulla on siitä pula koska olen majaillut mummulassa eikä siellä mitään konetta ole. Niin koulussa sitten datailen kun en muualla voi. Mutta oikeastaan mä oon pärjänny ihan hyvin. Oon jatkuvasti 2-3 ilman nettiä (ja facebookkia!!!) mutta ei se oikeesti tunnu missään. Mutta se on hyvä tunne kun pääsee koneelle vähän päivitteleen asioita :)
 Huh huh, no tää on jo poikkeuksellisen lyhyt blogaus mutta koulu alkaa just ja ihmiset ryntäilee käytävillä ja häiritsee ajatuksia. Elikkä jätän tän tähän ja menen ihanalle mantsan tunnille <3 mutta sen vielä sanon että KUORO ALKAA MAANANTAINA. ihanaa, oon odottanu vaikka kuinka kauan. näkee taas ihania ihmisiä ja voi laulaa kaikkee ranodmiyllyydestä :)) oijoi. no joo mutta moimoi, see ya later :P
ja ps nyt ei tuu kuvaa koska koulun kone on laatu :) mutta joo nähään <33

4 kommenttia: