tiistai 14. kesäkuuta 2011

SuMeRsUmMeR...

AAAAAAPUAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anteeks aivan kauheesti, kun en oo kirjottanu tänne for ever! Mä vaan en oo päässy koneelle ja kännykällä tänne ei voi kirjoittaa, koska sillä on asennevamma. Nyt kuitenkin pääsin tähän ja saan olla vielä iha rauhassakin, kun kaikki muuta nukkuu. Muakin väsyttää ja haluaisin nukkua mutta oli pakko herätä aikasin (7:30), koska olin kylässä ja tulin perheen isän kyydillä kotiin samalla kun se meni töihin. Että sillä lailla. Jos tämä selitys ei riittänyt, kysy lisää kommentti kohdassa.
  Tiedän, että tää on jo vanha uutinen, mutta nyt on KESÄLOMA! About kaks kuukautta pelkkää lepoa ja rauhaa, lukuun ottamatta niitä kahta viikkoa, jolloin oon töissä. Mutta ei se haittaa, siitä saa rahaa. :)
Karhunkierrokselta :P
Minä, isä ja mun kaks pikkuveljee, jotka oon maininnut aiemmin, mennään tänä lauantaina viikoks Kuusamo Tropiikkiin, kylpylään. Sinne on sellanen kiva 10 tunnin ajomatka mutta varmasti on sen arvoista! Siellä on kaunista luontoa ja vaelluspolkuja. On joku sellanen karhunkierros, joka on kai 12 km ja mennään siihen. Matkan aikana tulee riippusiltoja, vesiputouksia (Suomen mittakaavan mukaisia) ja vaikka mitä! Toivottavasti on hyvä sää niin on kivempi ulkoilla. Lisäks siellä on kaiken maailman urheilujuttuja, esim. frisbeegolfia. :) Ja se meidän huone on oikee sviitti!. En tiiä mitä kaikkee siellä on mutta kuvien perusteella ei mitenkään köyhää! Ai ihanuutta<3
  Huomenna on muuten SE päivä. Mikä päivä? No se, kun saadaan tietää mihin lukioon tai amikseen päästiin!! Vähäsen pelottaa, vaikka kyllä mulla oli hyvät mahdollisuudet esim. Kalevan lukioon, johon hain ykkösenä. Toivttavasti saan iloisen yllärin. :)
Pieni näyte kylpylästä, omia kuvia tulee sitten :)
 Ja veilä yks juttu. 22. päivä on tämän työtön synttärit. :) Hän täyttää kuusitoista vuotta :D Ja silloin me ollaan siellä Kuusamossa, joten tulee luksuspäivä :D Ai niin, unohdin mainita, että siellä Kuusamossa on ihan pirusti sääskiä ja hyttysiä. Pitää ottaa kunnon varusteet mukaan! Hah! :D Kuitenkin, yritän saada jotain kivoja kuvia meidän reissulta, että voin laittaa pari tännekin. :)
 Ja aiheesta sadanteen, mä sain valita kai ns. synttärilahjaks, että hauanko mopon/skootterin vai matkan Italiaan jonne oon nyt pyytänyt päästä. En voi kuulemma saada molempia mutta se matka vois kyllä käydä myös ensi vuonna joten mä valitsin mopon(skootterin). Mutta me vielä jutellaan tästä perheen kanssa. :)) mOiMoI!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti