sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Laa-laa-laaaa :)

Moro moiii! :)

 Nyt oon täällä Kuusamossa mistä oli edellisessä kirjoteuksessa puhe. Toinen päivä melkein ohi ja kivaa on ollut. Eilen kun saavuttiin mentiin veljien ja erään perhetuttupojan (joka on kanssamme täällä) kanssa uimaan, kunhan kamat oli sisällä talossa. Siis kyllä, asumme talossa. Noo, paritalossa mutta silti. Täällä on tosi hienoo, talossa siis. Kaksi kerroksinen (tosin ylhäällä on vain kaks sänkyä jotka muodostaa parisängyn) sekä tää tietokone jolla nyt oon. Yhteensä täällä on kuus sänkyä ja jokainen pari sänkyjä tekee parisängyn. Mä meinasin saada kaks sänkyä ainoastaan itselleni mutta sitten toinen ryöstettiin multa, että mun veljet ja perhetuttupoika (nimeltään Ville) vois nukkua samassa huoneessa. Mun isä nukkuu täällä ylhäällä, se sai parisängyn, ja mä nukun portaiden juuressa olevassa huoneessa. Ainakin sain oman huoneen. :) Siitäkin kuului valitusta veljien osalta ("Miks Veera saa aina oman huoneen?!").
 Eilen uimisen lisäksi katottiin elokuvaa nimeltä Gandhi, joka -yllätys, yllätys- keroi Gandhin elämästä. Se oli oikeasti aika kiinnostava mutta mua väsytti niin paljon että en jaksanut katsoa loppuu. Olin nimittäin heräännyt samana aamuna kuudelta enkä nukkunut kertaakaan autossa ja leffaa alettiin katsomaan kymmenen aikoihin. Mutta tein sitä enne  hyvää ruokaa, jota kaikk isöivät hyvillä mielin. :)
 Tänään ollaan myös uitu, vielä enemmän kuin eilen. Eilen ehdittiin uimaan vain noin tunti ennen kuin allasalue meni kiinni. Siellä on oikein kivaa tosin ei mitään tavallisista  kylpylöistä poikkeavaa. Tosin siellä on solariumit, jotka kuuluvat kylpylän hintaan ja minulla on nyt ollut vähän pulmatilanne josko kokeilisn solariumia vai en. Olen niitä vastaan mutta ilmainen mahdollisuus houkuttelee. Luultavasti kokeilen huomenna.
 Pitääkin tässä välissä kertoa eräästä hyvin hauskasta ja mielenkiintoisesta kirjasta, jonka eräs kaverini antoi minulle matkaluettavaksi (kiitos Sulle! JOs haluat lisäcredittiä niin kommentoi jotain hianoo tohon alas. :D ). Sen nimi on Can you keep a secret? ja sen on kirjoittanut Sophie Kinsella. Hänen tyylinsä pn hyvin humoristinen ja koin tehtäväkseni kertoa hänestä, koska hänen kirjansa ovat todellakin lukemisen arvoisia! Ainakin luulen niin, tämä on vasta ensimmäinen kirja häneltä jota luen. Mutta aion lukea muitakin! En kerrp kirjasta muuta kuin, että sen päähenkilönä toimii Emma Corrigan joka joutuu ns. "lento-onnettomuuteen". Ei oikeastaan onnettomuuteen mutta lentokone joutuu keskelle  ilmakuoppia ja hän alkaa paniikissa kertomaan kaikkia salaisuuksiaan vieressä istuvalle tyypille. Vasta laskeuduttuaan hän rauhoittuu ja tajuaa mitä kaikkea on suustaan päästänyt. Ei siinä mitään mutta myöhemmin sama tyyppi, joka nyt tietää Emman henkilökohtaiset asiat, eksyykin hänen elämäänsä ja kaikkea hauskaa tapahtuu! Okei, musta ei voi tulla kirjailijaa. Mutta kuitenkin, LUKEKAA SE KIRJA! Ainakin ne, jotka tykkäävät humoristista aikuisten hömppäkirjoista. :) Nyt saunaan ja ehkä järveen uimaan ---> Moi moiiii :P

2 kommenttia:

  1. Kiva että tykkäät. :D Olen selvästi synnynnäinen kirjastonhoitaja. Tai joku ihminen, joka suosittelee muille kirjoja... Kuitenkin.
    Mutta ihan totta, mieti vielä sitä solariumia. Älä luovu periaatteistasi!

    -L-

    VastaaPoista
  2. hahaa niinpä :) lainaan sulta vastedeskin kaikkee, vaikka seuraavaks sen toisen sophie kinsellan :) ja en mee solariumiin eikä sinne edes pääse alle 18-v. Sain tietää tänään

    VastaaPoista