maanantai 9. toukokuuta 2011

Take it eeeeeaaaasyyyyyy!!

Monet mun kaverit osaa rustailla täällä vaikka kuinka pitkiä juttuja ja silti pitää ne kiinostavina ja kivoina. Nyt mä yrtiän samaa; en kerro yhestä asiasta vaan kaikesta mikä mieleen putkahtaa. No niin.... mitäs tässä ensin keksis.

  Perhe voi olla joskus niin raivostuttava. Kun sille jotain kertoo niin kohta kaikki tietää ja onko ne edes hiljaa kun ovat sun seurassa? No ei. Mulla olis yks esimerkki mutta en laita sitä koska tää on hei netti. Mutta kuitenkin. Okei, se yksi bloggaaja joka tietää mistä mä puhun tietää myös ettei se ollut perheen vika vaan mun. Mitäs laitoin Facebookiin sen jutun. Mutta kauhee haloo siitä synty. Ihan ku mä olisin ainoo joka laittaa sinne että "on parisuhteessa tän ja tän kanssa". Ihan oikeesti. Sain niin kauheet saarnat netin vaarallisuudesta ja siitä kuinka mulla on liikaa turhia kavereita facessa. Isä käski poistaa niitä turhia mutta hah, mä poistin koko roskan. Ei siis enää Facebookia mulle. Ensin olin ihan hukassa kun en voinu vaan mennä sinne kun oli tylsää mutta nyt... on jotenkin vapaa ja autuas olo. En kaipaa sinne takasin yhtään. Tietenkin siellä oli eräs tyyppi jonka kanssa pystyin kommunikoimaan ainoastaan Facen välityksellä koska hän asuu Yhdysvalloissa mutta pystyn aivan varmasti jotenkin onkiin sen s.posti osoitteen jostain ja sit voidaan mailailla.

Kuten tossa mä jo äske lipsautin niin joo, oon onnistunut saamaan erään henkilön itsellein. En kerro nimee enkä mitään ja ne, jotka tietää tän henkilön voi itsekseen hykerellä ja sanoo "Lälläspyy, mäpäs tiiän!" Mut niin, se on oikein kivaa, voin sanoo. :) Juu, pidän nyt iloni itselläni.

Thanks Chuck Norris! :)
Ysiluokka osaa olla hyvin stressaava. Olin helmikuussa ihan resseissä, niinku sillon kerroinki. Nyt oon vaa jotenki ottanu lunkisti ja lukioon pääsy huolettaa. Pelottaa, että arvosanat laskee. Mutta kun ei näin lähellä kesää jaksa keskittyä, kyllä se nyt pitäis ymmärtää! Huomennakin on taas matikan koe, tänään oli terveystiedon koe ja keskiviikkona on fysiikan koe. Tt koe meni ihan hyvin, matikka menee päin puskaa ja fysiikan koe voi vaan painua kuuseen. En osaa fysiikkaa yhtäään ja matikkaa ehkä jotenkin just ja just. Matikka on vaan semmonen aine että sitä joko tajuaa tai ei. Put your hands up if you agree! Mutta oon ilonen  koska musasta saan 9 tai 10. On pakko myöntää että jos saan ysin, mikä on siis mun minimi arvosana mitä musaan tulee niin saatan pettyä ihan ihan pikkiriikkisen koska luulen että mulla on hyvät mahkut kymppiin ja sillee mulle on sanottu. Pidetään peukut pystyssä.

I agree with the polar bear (Y)
Nyt pitää mennä, tietenkin kun oli putki päällä niin mut häädetään koneelta. Mutta minkäs teet. Heipparallaa ja hyvää kevättä vaikka kyllä te musta kuulette vielä :))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti