tiistai 12. huhtikuuta 2011

I'll miss you when you're gone.

Pieni näyte Ben&Jerry's jäätelöistä. Naminami <3
En oikein tiedä mistä kirjoittaa. Minulla ei ole mitään kirjoitettavaa eikä mitään erikoista ole tapahtunut mutta voin kyllä selittää turhuuksia tästä päivästä ja päivistä yleensäkin. Okei, no tänään oli Ben&Jerry's free cone day. Se on näiden kahden jäätelönvalmistajapoikien idea vuodesta -77 tai jotain. He aloittivat silloin jakamaan Yhdysvalloissa ilmaisia jäätelöitään osoittaakseen kiitollisuutta faneilleen. Se on sitten siirtynyt tänne Suomeenkin. Joten minä ja paras kaverini menimme metsästämään näitä ihania herkkuja Haliituskadun Makuunista missä niitä jaettiin. Suruksemme ne olivat kuitenkin loppu. No, olimme jo liikkeellä joten päätimme mennä erääseen East Asian market:iin jossa Jasmin (paras kaverini) on usein käynyt. Emme ostaneet mitään mutta siellä oli paljon kiinnostavia tuotteita. Eikä tarvitse matkustaa Japaniin tai Etelä-Koreaan saadakseen noita juttuja. :) Sitten menimme  Sokoksen sisälle koska sen läpi pääsee sopivasti kadulle jolla bussipysäkkimme ovat. Emme kyllä menneet heti busseille vaan ostimme jäätelöt kun niitä kerran tulimme hakemaan emmekä saaneet niin päätimme sitten ostaa. Okei, minä maksoin ne mutta ei kyllä ollut ensimmäinen kerta joten ei se mitään. ::) Höpötimme vielä hetken ja Jasmin tapansa mukaan nauratti minua huonoilla jutuilla jotka ovat minun mielestäni hauskimpia asioita koko maailmassa. Luulen, että se on se seura. Ja koulunjälkeinen huuma kun on vapaa koko loppu päivän eikö tiedä rentoutuako vai seotako täydellisesti. Tänään valitsin jälkimmäisen. Mutta luulen että kohtalo tai jokin rankaisi minua siitä jäätelöstä. En oikeasti saisi syödä minkään sortin jäätelöitä, karkkia yms. viikolla. Silti menin ilmaisen jäätelön perässä ja kun en saanut sitä niin ostin itse. Ja sen seurauksena menin vahingossa bussiin joka vei minua kauemmaksi kotoa ja pakotti kävelemää pidemmän matkan kotiin painava laukku olalla. Tuskin oli sattumaa. No joo, lopetan nyt tähän turhan jaaritteluni. moro :D 

1 kommentti:

  1. Ps otsikko ei viittaa beniin ja jerryyn vaan jasminiin ja meidän höpsöihin hetkiimme. :)

    VastaaPoista