keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Laulaminen on ihanaa

Moro!

En ollut ihan tämän näköinen  lavalla ;D
Minä kerron nyt vähän ensimmäisestä laulukeikastani jonka tein YKSIN. Tai no, eihän se mikään keikka ollut mutta lauloin kuitenkin yhden biisin yleisölle aivan yksin ilman ketään muuta siinä lavalla. Musiikki soi levyltä ja  minä laitoin sanat pyörimään. Täytyy tunnustaa ettei se mennyt kauhean hyvin omasta mielestäni koska a) olin niin hermostunut, että pelkäsin pyörtyväni ja b) minulla on ja oli silloinkin kurkkutulehdus, joka saa ääneni aivan minimaaliseksi ja heikoksi. Tein silti parhaani ja yllätyin kovasti kun laulun loputtua sain todella kovat aplodit ja vislaukset ja joku huusi "Hyvä Veera!". Se lämmitti sydäntä. Lisäksi myöhemmin hyvin moni tuli sanomaan kuinka olen hyvä laulamaan ja etteivät he tienneet, että osaan laulaa noin hyvin ja kauniisti. Se oli ihanaa. En kuullut yhtään kritiikkiä tai negatiivista kommenttia keltään. Olin niin iloinen! Ja olen edelleenkin. Laitan tähän yhden videon pätkän, jonka eräs nainen siellä kuvasi minusta. Se on vain 15 sekuntia eikä se ole kauhean hyvä pätkä mutta kyllä siitä jotain kuuluu, joten nauttikaa ja koittakaa olla järkyttymättä! :)....................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
...................................................................................................................Okei teknisten ongelmien takia en saanutkaan videota tähän ja muutenkin on kiire joten se saa nyt jäädä. Ehkä saan tähän jonkin kivan kuvan. :)
This is more like me (jos et tajunnut, katso ylempi kuva) :D

4 kommenttia:

  1. Hei, kiva kun kirjoitit pitkästä aikaa. Onnea onnistuneelle esitykselle! Onko vika minun laitteissani, vai eikö tuo ensimmäinen kuva näy?

    -L-

    VastaaPoista
  2. juu ei ole ollut aikaa oikein istahaa koneelle kirjoittamaan mutta eilen sitten sain senkin aikaan. Kiitos paljon, ja aion esiintyä enemmänkin yksin :) kyllä se kuva ainakin mulla näkyy

    VastaaPoista
  3. No höh, minulla ei näy, ei kännykällä eikä tietokoneella. Harmi.
    -L-

    VastaaPoista
  4. ei siinä ole kuin netistä otettu mustavalkoinen kuva Minni Hiirestä laulamassa just ja just ittensä kokosella lavalla kaiken maailman elegantit vaatteet päällä :D

    VastaaPoista