perjantai 4. helmikuuta 2011

Sad... once again.

Moi, ihmiset.
 Mulla on nyt vähän surkea olo ja ihan syystä. Kerron jutun nimiä mainitsematta: eli siis eräällä kaverillani (kai hän on vielä kaverini) on huomenna synttärijuhlat. Hän ei aikonut pitää niitä mutta minä ja eräs toinen kaverini vakuutimme hänet. Niinpä hän suostui. Olen koko viikon odottanut kutsua sinne mutta mitään ei ole kuulunut. Tänään, kun olin harrastuksessani, jossa on se toinen suostuttelija ja eräs toinen kaverini, yritin kysellä heiltä, että pitääkö se henkilö niitä juhlia. He vähän kiertelivät mutta vastasivat lopulta myöntävästi. Harrastuksen loputtua kysyin, että aikooko hän kutsua minut. He sanoivat, etteivät tiedä. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että hän ei kutsu minua ja tuntuu p*skalta siksi, että odotin niitä kovasti ja annoin itse hänelle ajatuksen niihin juhliin. Niin että nyt olen sitten yksin koko huomisen muiden pitäessä hauskaa. Joskus tuntuu, etten aina saa sitä mitä ansaitsisin...

6 kommenttia:

  1. Tuollaiset bitchit eivät ansaitse sinunlaistasi ystävää. Jätä heidät omaan arvoonsa, löydät kyllä varmasti sellaisiakin ystäviä, jotka todella arvostavat sinua eivätkä ikinä loukkaisi sinua noin. Tsemppiä!
    -L-

    VastaaPoista
  2. yhdyn liekkipedian sanoihin <: Sie olet parempi kuin tuommoiset ihmiset. Siulla on meikäläisetkin (:

    VastaaPoista
  3. Kiitos rohkaisusta L, yritän ajatella positiivisesti ja näin mutta tottahan tuollainen satuttaa. En ymmärrä miksi minua ei kutsuta mutta sen tiedän että tämä ei tee hyvää itsetunnolleni. Kuitenkin kiitos avustasi! :) <3

    VastaaPoista
  4. niinpä, ruispala ;)) kiitos teistä <3

    VastaaPoista
  5. Muuten, Veera, sinulla taitaa olla jonkin toisen aikavyöhykkeen kellonaika käytössä, koska minä en ainakaan kommentoinut siihen aikaan kun tuossa lukee. :)

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista